Workshop Communicatie
Doelstellingen:
- De belangrijkste emoties verklaard.
- Affiniteit, realiteit en communicatie; wat hebben deze met elkaar te maken?
- Hoe kan iemand op zijn gemak zijn, zonder pogingen de communicatie te ontwijken?
- Hoe leert u voet bij stuk te houden en u niet af te laten leiden?
- Hoe kunt u uw intentie daadwerkelijk overbrengen?
- Wat is communicatie?
- Communicatiestoornissen herkennen en behandelen.
- De meest effectieve wijze van conflicthantering.
- Omgaan met emoties, verbale en non-verbale communicatie.
- Hoe kunt u tegenwerpingen aanpakken?
- Tijdbesparing door communicatie.
Doelgroep
Managers of medewerkers die in staat willen zijn communicatie gericht te gebruiken om problemen op te lossen, om medewerking te verkrijgen en in staat willen zijn met succes met eigen emoties en die van andere mensen om te gaan.
Programma:
- 09:00 - Ontvangst
- 09:30 - Theorie
- 10:30 - Pauze
- 11:00 - Theorie
- 12:30 - Lunchpauze
- 13:30 - Praktische toepassing theorie door middel van casussen
- 15:00 - Pauze
- 15:15 - Praktische toepassing theorie door middel van casussen
- 17:00 - Eind Programma
Kosten
€ 995,- inclusief lesmateriaal en exclusief lunch, locatie en omzetbelasting